MySmarty
Impactul asistentilor virtuali HR in cresterea satisfactiei angajatilor
60%
Din executivii departamentelor HR cred ca Inteligenta Artificiala va creste productivitatea departamentelor lor prin eliminarea 32%
[studiu KPMG]
79%
Din organizatiile intervievate sunt de acord ca chatbot-urile bazate pe IA vor fi interfața folosita de angajați pentru a obține răspunsuri
[studiu HR.com]
87%
Din CEO cauta sa-si modernizeze departamentul de resurse umane folosind roboți bazați pe IA
[studiu Forrester Research]
71%
din organizatiile mari iau in calcul automatizarile (RPA) integrate cu chatbot-uri pentru a economisi mii de ore de munca
[studiu Gartner]
Beneficii implementare chatbot MySmarty:
Interactiune a angajatilor cu departamentul HR de tip “anywhere anytime”
Reducerea timpilor de comunicare cu departamentul HR, care este eliberat de task-urile repetitive
Cresterea satisfactiei angajatilor printr-un acces instant, facil, cu disponibilitate 24/7 la diverse documente, adeverinte, cereri de concediu sau situatii privind soldul zilelor de concediu pentru anul in curs
Eficientizarea timpului angajatilor, care astfel au acces la documente precompletate, fara a mai fi nevoie sa piarda timpul cu completarea diverselor cereri;
Cresterea calitatii si acuratetii informatiilor la care au acces angajatii, reducand, de asemenea, costurile globale.
Chatbot-ul MySmarty este un prim asistent virtual lansat de Smartree, pe tehnologie DRUID, conceput pentru:
- Verificare sold concediu;
- Creare cereri de concediu de odihna, medical si alte tipuri de concedii legale (casatorie, casatorie copil, deces, paternal, puericulture);
- Incarcare de documente justificative pentru tipurile de concedii care necesita astfel de acte (ex. concedii medicale, zile libere pentru casatorie);
- Aprobare cereri de concediu de catre manageri;
- Generare raport concedii aprobate pentru manageri;
- Generare adeverinte (statut angajat, inscriere scoala/gradinita, medicala)
- FAQ: Adresare intrebari frecvente din departamentul HR, de interes pentru angajati