Software MyStaff
MyStaff
Softul de resurse umane MyStaff reduce volumul de activitati repetitive si consumatoare de timp si resurse pentru departamentele de resurse umane, astfel ca acestea se pot concentra pe oameni, pe retentie si pe dezvoltarea echipelor.
Softul de resurse umane MyStaff sustine eficient toate procesele cheie de resurse umane dintr-o organizatie
MyStaff este o platforma software modulara cu ajutorul careia organizatiile pot defini, stoca si implementa fluxuri si reguli complexe de business, scalabile oricarui departament de resurse umane.
Modulele MyStaff pot functiona atat independent, cat si impreuna, in functie de nevoile companiei. Afla care sunt componentele MyStaff cu care poti demara automatizarea activitatilor din departamentul de resurse umane
De ce MyStaff?
- Sistem integrat de management al resurselor umane care urmareste traseul unui angajat in companie, din faza de angajare (modul Personnel) pana cand acesta paraseste compania (modul Exit Interview);
- Principii tehnologice moderne: mai multa independenta pentru utilizatori, trasabilitatea tuturor datelor istorice, control ridicat pentru zona de securitate si GDPR compliance;
- Configurabilitate ridicata: aplicatia este configurabila de catre utilizatorul final, inclusiv realizarea de diferite tipuri de rapoarte care pot fi create si generate de utilizatori care nu detin cunostinte tehnice;
- Aplicatie smart: aplicatia permite maximum de validari pentru a asigura corectitudinea informatiilor;
- Capabilitate Interfatari cu sisteme HR globale;
- Capabilitate Interfatari cu sisteme de control acces;
- Trasabilitate si Monitorizare – toate activitatile dar si statusul proceselor care implica Departamentul de Resurse Umane pot fi monitorizate in timp real;
- Orientarea catre echipe si proiecte - Pontare dinamica pe proiecte si costuri salariale distincte integrate cu sistemul financiar;
- Stocarea si gestionarea unui numar mare de informatii la nivel de companie, angajat, persoana;
- Disponibilitate modul Self Service pe orice web browser (PC si mobil);
- Organigrama live - Organigramele grafice sunt incarcate in timp real avand o imagine clara de la macro la micro;
Module MyStaff
MyStaff Personnel
simplifica si eficientizeaza activitatile de administrare a personalului companiei si constituie fundamentul tuturor operatiunilor in cadrul administrarii resurselor umane.
MyStaff Payroll
ofera siguranta platii la timp si fara erori a salariilor personalului angajat, cu respectarea normelor legale si a politicilor de companie.
MyStaff Reporting
reuneste informatii critice din interiorul companiei si evolutia lor in timp pe baza generarii de rapoarte specifice documentelor de personal.
MyStaff Self Service
este o aplicatie web ce permite angajatilor accesul online la informatii personale si la servicii de resurse umane. De asemenea, permite managerilor sa acceseze informatii despre subordonati si sa participe la fluxuri de aprobari pentru cereri.
MyStaff Time
eficientizeaza procesul de colectare a prezentelor si absentelor, pe baza unui set de reguli automate adaptate nevoilor companiei.
MyStaff Schedule
gestioneaza procesul de planificare pe proiecte si faciliteaza comunicarea din planul de lucru pentru angajati. Optimizeaza activitatile de personal cu respectarea constrangerilor legale si de afaceri.
MyStaff Expenses
asigura gestionarea ordinelor de deplasare si a deconturilor de cheltuieli si simplifica relatia angajat – manager – contabilitate.
MyStaff Recruitment
gestioneaza diverse surse de recrutare: anunturi de locuri de munca, recrutare interna, furnizori, precum si procesul de selectie pentru posturile vacante, oferind in acelasi timp informatii despre indicatorii cheie de performanta (timp si cost).
MyStaff Exit Interview
colecteaza feedback despre lucrurile bune din organizatie si despre ce ar trebui imbunatatit de la angajatii care parasesc compania
MyStaff Training
planifica, dezvolta si gestioneaza dezvoltarea profesionala a angajatilor, creand o imagine de ansamblu asupra proceselor de training si dezvoltare la nivelul organizatiei.
MyStaff Notifier
gestioneaza notificari automate care sunt trimise la adresele de e-mail ale utilizatorilor la termenele predefinite. A fost creat pentru notificari automate si personalizate.
MyStaff Documents
stocheaza documentele necesare pentru toate procesele de HR si permite stocarea securizata a actelor. Acest modul a fost proiectat pentru stocare, indexare si cautare.
MyStaff Flexible Benefits
permite coordonarea procesului de alocare a beneficiilor pentru toti angajatii din organizatie si asigura transparenta totala asupra costurilor aferente.
MyStaff News
permite transmiterea de stiri si informatii direct angajatilor, oferindu-le, de asemenea, acces la documentele oficiale ale companiei pentru vizionare sau pentru luare la cunostinta.