MyStaff Documents
MyStaff Documents
Import bulk. Gestionare facila. Arhivare.
Ofera posibilitatea administrarii, cautarii dupa mandate si stocarii securizate a documentelor cu regim controlat.
MyStaff Documents este un instrument software conceput pentru:
Administrarea documentelor
- Import bulk pentru documente in format .pdf, .txt, .csv, .xls, .xlsx, .dbf .jpg
- Gestionarea nomenclatorului de documente arhivate si a caracteristicilor acestora;
- Cautare in baza de date dupa multiple criterii precum: nume, companie, status document;
- Gestionarea nomenclatorului de documente arhivate si a caracteristicilor acestora;
- Cautare in baza de date dupa multiple criterii precum: nume, companie, status document;
Stocarea documentelor
- Gestionarea documentelor electronice cat si a celor scanate de angajat sau de companie;
- Check-in/check out securizat al documentelor in arhiva electronica;
- Stocarea in orice format electronic;
- Extragerea si stocarea de metadate care descriu fiecare document;
- Check-in/check out securizat al documentelor in arhiva electronica;
- Stocarea in orice format electronic;
- Extragerea si stocarea de metadate care descriu fiecare document;
Extragerea si stocarea de metadate care descriu fiecare document;
- Posibilitatea de a cauta documente pe baza de metadate;
- Vizualizarea documentelor prin acces internet securizat.
- Vizualizarea documentelor prin acces internet securizat.
Functionalitati si beneficii MyStaff Documents:
- Vizualizarea documentelor prin intermediul portalului Employee Self Service;
- Auditul dosarelor de personal