MyStaff Training
MyStaff Training
Planificare. Monitorizare. Bugetare.
Asigura gestionarea programelor de training pentru fiecare angajat si creeaza o imagine de ansamblu asupra proceselor de training si dezvoltare la nivelul organizatiei.
MyStaff Training este un instrument software conceput pentru:
Definirea planului anual de training
- Conceperea programei necesare pentru ca angajatii sa atinga nivelul dorit de competenta;
- Realizarea catalogului de cursuri si traininguri, la care au acces atat angajatii cat si angajatorii;
- Definirea portofoliului de activitati de invatare la nivel de companie si planificarea orarului sesiunilor de curs.
- Realizarea catalogului de cursuri si traininguri, la care au acces atat angajatii cat si angajatorii;
- Definirea portofoliului de activitati de invatare la nivel de companie si planificarea orarului sesiunilor de curs.
Monitorizarea cursurilor
- Evaluarea si monitorizarea activitatilor de instruire din companie;
- Monitorizarea in timp real a intregului proces de dezvoltare a angajatilor.
- Monitorizarea in timp real a intregului proces de dezvoltare a angajatilor.
Gestionarea facila a resurselor si a cursantilor
- Gestionarea tuturor resurselor necesare: trainer, sala de curs, etc.;
- Implicarea directa a angajatului si a managerului prin portalul Self Service;
- Gestionarea metodelor de evaluare asociate sesiunii de curs;
- Automatizarea logisticii si a raportarii – locatii, instructori si feedback centralizat;
- Acces constant la istoricul sesiunilor de training pentru fiecare angajat.
- Implicarea directa a angajatului si a managerului prin portalul Self Service;
- Gestionarea metodelor de evaluare asociate sesiunii de curs;
- Automatizarea logisticii si a raportarii – locatii, instructori si feedback centralizat;
- Acces constant la istoricul sesiunilor de training pentru fiecare angajat.
Control asupra costurilor si a listei de furnizori
- Gestionarea facila a costurilor totale ale programului cu instrumentele de analiza;
- Control asupra listei de furnizori si a programelor de training agreate.
- Control asupra listei de furnizori si a programelor de training agreate.
Functionalitati si beneficii MyStaff Training:
- Asocierea competentelor livrate prin intermediul trainingurilor, fiecarui angajat in parte;
- Posibilitatea inregistrarii conform planului de instruire sau a auto-inrolarii prin Employee Self Service pentru trainingurile facultative;
- Reducerea efortului administrativ de gestionare a fluxului de lucru prin automatizarea programarilor pentru cursuri;
- Eficientizarea etapelor procesului si transparenta asupra desfasurarii cursurilor;
- Gestionarea metodelor de evaluare asociate sesiunii de curs;
- Definirea KPI-urilor, rapoartelor si a indicatorilor specifici pentru eficientizarea analizei datelor la nivel de management.