MyStaff Personnel
MyStaff Personnel
Simplificare. Eficientizare. Automatizare.
Permite introducerea tuturor activitatilor ce tin de administrarea personalului intr-o baza de date unica si ofera posibilitatea generarii de catre utilizator a documentelor necesare in mod automat, direct prin aplicatie.
De ce Smartree?
Administrarea dosarelor de personal
- Gestionarea multiplelor forme de angajare / colaborare, inclusiv a celor care nu trebuie sa ajunga in payroll
- Numar nelimitat de caracteristici suplimentare disponibile direct utilizatorului final
- Aplicarea legislatiei si a politicilor de companie
- Formalizarea relatiilor de munca prin generarea documentatiei necesare
- Numar nelimitat de caracteristici suplimentare disponibile direct utilizatorului final
- Aplicarea legislatiei si a politicilor de companie
- Formalizarea relatiilor de munca prin generarea documentatiei necesare
Generarea organigramei de companie in real time
- Generarea in real time a unei organigrame grafice care are la baza relatiile organizationale, interdependentele si relatiile de munca
- Capabilitatea de a modela grupuri de companii si relatii complexe de lucru
- Administrarea schimbarilor organizationale prin politici de companie
- Capabilitatea de a modela grupuri de companii si relatii complexe de lucru
- Administrarea schimbarilor organizationale prin politici de companie
Operarea de actualizari in masa
- Schimbari in masa ale structurii organizationale si ale informatiilor de personal si salarizare
- Posibilitatea realizarii auditului operatiunilor efectuate de utilizator
- Posibilitatea realizarii auditului operatiunilor efectuate de utilizator
Istoric si evolutie
- Operarea de modificari cu efect in viitor sau in trecut ceea ce permite urmarirea evolutiei angajatilor si vizualizarea istoricului
Functionalitati si beneficii MyStaff Personnel:
- Generarea din aplicatie a fisierului in formatul solicitat de autoritati pentru importul in Revisal
- Posibilitatea de a introduce informatii detaliate despre istoricul unui angajat
- Eficientizarea activitatilor de administrare a personalului companiei prin posibilitatea de actualizari in masa a informatiilor referitoare la angajati si salarii.
- Scaderea gradului de erori datorita generarii automate, direct din aplicatie a documentelor tip: Contracte de Munca, Adeverinte, Acte Aditionale.