MyStaff Time
MyStaff Time
Control. Conformitate legala. Automatizare.
Gestioneaza in mod automat procesul de colectarea orelor lucrate de angajati si a concediilor efectuate prin integrarea cu sisteme de control acces si asigura transferul datelor colectate in modulul Payroll.
MyStaff Time, softul specializat de pontaj care te ajuta in scaderea timpilor alocati completarii fiselor zilnice de pontaj cu peste 70%
Inregistrarea prezentei si administrarea cererilor de absenta
- Inregistrarea lunara, zilnica sau ora de ora a prezentelor pe baza profilului de administrare a timpului alocat fiecarui angajat
- Inregistrarea cererilor si validarea lor conform legislatiei si a politicilor de companie
- Initierea si executia de fluxuri de aprobare configurabile
- Inregistrarea cererilor si validarea lor conform legislatiei si a politicilor de companie
- Initierea si executia de fluxuri de aprobare configurabile
Procesare pontaje pentru salarizare
- Integrare automata cu modulul de Payroll;
- Aplicarea de reguli de compensare in ceea ce priveste orele lucrate;
- Transformarea absentelor si prezentelor conform normelor legale si regulilor de companie in timp platit pentru salarizare;
- Pontare multipla/ simultana sau pontarea pe proiecte
- Generarea fiselor legale de pontaj
- Aplicarea de reguli de compensare in ceea ce priveste orele lucrate;
- Transformarea absentelor si prezentelor conform normelor legale si regulilor de companie in timp platit pentru salarizare;
- Pontare multipla/ simultana sau pontarea pe proiecte
- Generarea fiselor legale de pontaj
Functionalitati si beneficii MyStaff Time:
- Eficientizarea timpilor alocati completarii manuale a fiselor de pontaj cu ajutorul instrumentului de precompletare la deschiderea unei noi perioade de pontaj cu un numar de ore lucrate egal cu norma angajatului, in zilele lucratoare conform legii.
- Transferul pontajelor pentru toate persoanele eligibile in modulul Payroll, pentru realizarea calculului salarial.
- Posibilitatea crearii de fluxuri de aprobare pentru cererile de absente in functie de relatiile de raportare din companie si printarea cererilor in format clasic.
- Posibilitatea alocarii de multiple roluri pentru fiecare angajat in functie de pozitia ocupata in cadrul companiei: angajat, pontator, manager, HR.
- Trimiterea de notificari automate din aplicatie catre adresele de e-mail ale destinatarilor ce au rolul de a aproba cererile de absenta dar si fisele de pontaj. Asigurarea conformitatii legale cu privire la diversele tipuri de zile de concediu prin existenta in aplicatie de validari si verificari automate.
- Posibilitatea de interfatare cu sisteme de control al accesului.