MyStaff Schedule
MyStaff Schedule
Planificare. Control. Optimizare.
Gestioneaza procesul de planificare a timpului si permite optimizarea automata a alocarilor personalului pe activitati, tinand cont de constrangerile legale si de business.
MyStaff Schedule este un instrument software conceput pentru:
Comunicarea facila a programului de lucru
- Tiparire de planificari mari;
- Notificare angajati direct pe e-mail, in privinta modificarilor de planificare;
- Vizualizare planificari prin portalul SelfService;
- Notificare angajati direct pe e-mail, in privinta modificarilor de planificare;
- Vizualizare planificari prin portalul SelfService;
Setare activitati necesare
- Pe baza de nivel de activitate;
- Pe baza de reguli stabilite prin intelegeri de tip Contract Colectiv de Munca sau necesitati tehnologice (ture);
- Realizarea planificarii in timp real;
- Modificari ad-hoc prin drag&drop;
- Identificarea vizuala a modificarilor realizate;
- Pe baza de reguli stabilite prin intelegeri de tip Contract Colectiv de Munca sau necesitati tehnologice (ture);
- Realizarea planificarii in timp real;
- Modificari ad-hoc prin drag&drop;
- Identificarea vizuala a modificarilor realizate;
Setarea contextului de planificare pentru alocari de personal
- Setarea contextului de planificare pentru alocari de personal;
- Profil de pontare;
- Profil de pontare;
Functionalitati si beneficii MyStaff Schedule:
- Efectuarea modificarilor de planificare in timp real cu posibilitatea de evaluare a rezultatelor in cateva secunde;
- Reducerea costurilor administrative prin calibrarea corecta a personalului necesar, reducerea orelor suplimentare si gestionarea eficienta a turelor de lucru ale angajatilor;
- Ofera managerilor informatii pe baza carora sa ia cele mai potrivite decizii, in cel mai scurt;
- Integrarea cu modulul de pontare si transferul lunar al turelor realizate.