Smartree organizeaza pe 16 aprilie reAlign HR, un eveniment dedicat viitorului resurselor umane

In mai putin de doua saptamani va avea loc reAlign HR, un eveniment special in cadrul caruia va fi prezentat cel mai nou studiu de piata realizat de Smartree in colaborare cu Cafeneaua cu Joburi, Wellington si Irina Filip.

Pe langa oferirea unei noi perspective asupra resurselor umane prin intermediul studiului de piata realizat de Smartree, la reAlign HR vor avea loc si o serie de dezbateri, sub indrumarea mai multor experti din industrie, precum Robert Schmidt, Sales&Marketing Director Smartree, Irina Filip, fondator FHR, Marius Petrea, fondator Cafeaneaua cu Joburi si Alina Grozescu, CEO Wellington.

La reAlign HR vor fi dezvaluite rezultatele studiului Smartree

Cei care au vrut sa se implice activ in crearea unei perspective mai clare privind viitorul HR-ului, fie ca a fost vorba de specialisti HR sau actuali sau potentiali candidati, au putut face acest lucru in ultimele doua luni, perioada in care Smartree a incercat sa afle, prin intermediul unui survey, care sunt tendintele HR in materie de prioritati, tehnologii, provocari si nu in ultimul rand planuri pentru anul acesta.

Asadar, asteptarea va lua sfarsit si in cadrul reAlign HR, vor fi prezentate rezultatele studiului, rezultate pe marginea carora se vor purta discutii impreuna cu specialistii prezenti la eveniment.  

Cine sunt specialistii HR prezenti la reAlign HR

Patru profesonisti HR vor impartasi cu cei prezenti la eveniment strategiile pentru succes, precum si ponturi si informatii de interes.

Seria prezentarilor va fi deschisa de Robert Schmidt, care cu o experienta bogata in vanzari in domenii diverse precum marketing, tech si resurse umane, spune despre el ca intotdeauna a incercat sa se pozitioneze ca un partener in discutii si nicidecum ca un "vanzator", iar asta l-a ajutat in mod constant sa se concentreze pe nevoia reala a clientului.

Seara va continua cu un speech sustinut de Irina Filip, specialist HR, care conduce cu succes o echipa de recrutare, concentrandu-se pe crearea unui viitor in care fiecare individ isi atinge potentialul maxim, si este cunoscuta in industrie pentru abordarea curajoasa a provocarilor din lumea resurselor umane si a antreprenoriatului pe platforma LinkedIn, contribuind astfel la o mai mare deschidere si dialog in industria muncii.

Intalnirea va continua cu interventia lui Marius Petrea, fondator Cafeneau cu Joburi, care, cu o viziune indrazneata si inovatoare, a creat un spatiu unic, unde nu doar se serveste cafea, ci se si construiesc punti intre angajatori si potentiali angajati.

De asemenea, Alina Grozescu, CEO Wellington si fosta sportiva de performanta, cu numeroase titluri castigate in competitii nationale si internationale de badminton, va vorbi, printre altele, despre cum reuseste sa combine cu succes pasiunea pentru sport cu antreprenoriatul in industria corporate wellbeing.

Seara se va incheia cu un moment binemeritat de relaxare

Dupa multe informatii impartasite, invitatii la eveniment se vor putea bucura, si, de ce nu, continua seria discutiilor, la un prosecco bar.

ReAlign HR va avea loc marti, 16 aprilie, incepand cu ora 16:00, la sediul Smartree din strada Aviator Popisteanu, nr. 54A, cladirea 2, etaj 4, sector 1, Bucuresti.

Cei care doresc sa participe la acest eveniment special, organizat de Smartree, se pot inscrie AICI

Leave a Comment

Solicita o oferta!

Meniu

Newsletter

Abonati-va la newsletter-ul Smartree pentru a fi la curent cu toate noutatile din domeniul HR
Sunt de acord cu prelucrarea adresei de e-mail doar pentru asigurarea serviciului de Newsletter, conform cu Politica de Confidentialitate.

Parteneriate

About ADP (NASDAQ – ADP) Designing better ways to work through cutting-edge products, premium services and exceptional experiences that enable people to reach their full potential. HR, Talent, Benefits, Payroll and Compliance informed by data and designed for people. Learn more at www.adp.com. ADP, the ADP logo, and Always Designing for People are trademarks of ADP, LLC.

Suntem membri

aramt-member

Certificate

iso9001-2015
iso27001-2013