Solutiile software propuse de Smartree acopera o gama larga de necesitati pentru departamentul de HR si managementul companiei. In vederea motivarii angajatilor din restaurantele McDonald’s, Smartree a acoperit necesarul tehnologic pentru automatizarea si gestionarea programului McSmile.
Compania McDonald’s ofera angajatilor sai sansa de a converti punctele McSmile primite pe baza performantelor in produse atractive.
Obiectivele programului McSmile
- cresterea motivatiei si satisfactiei angajatilor;
- incurajarea excelentei;
- oferirea de recompense;
- indeplinirea bugetului de vanzari si profitabilitate in restaurante.
Avantaje
- flexibilitate – fiecare angajat isi poate alege premiul;
- noii angajati se pot alatura imediat programului;
- mecanisme simple pentru concursuri interne.
Initial, gestionarea si auditul punctelor McSmile se faceau manual, folosind fisiere Excel care circulau intre restaurante si Head Office. Riscurile si dificultatile se concretizau in riscul de a gresi la completare si transmitere, in faptul ca procesul de centralizare necesita multe resurse si in greutatea verificarii ”stocului” de puncte McSmile din fiecare restaurant.
In acest sens McDonald’s a solicitat Smartree o aplicatie software care sa automatizeze si sa fluidizeze intregul proces.
McSmile – tehnologia Smartree in beneficiul clientului
Aplicatia dezvoltata de Smartree inseamna:
- niveluri diferite de acces, conform cu structura din restaurant;
- integrarea tuturor etapelor, de la acordarea punctelor pana la alegerea premiilor;
- rapoarte centralizatoare la nivel de restaurant si de companie;
- rapoarte pentru departamentul de HR;
- urmarirea comenzilor;
- verificarea de catre fiecare angajat a numarului de puncte obtinute.
Functionalitatile modulului propus de Smartree:
- Fluidizarea centralizarii comenzilor de produse si transmiterea lunara catre furnizor.
- Transferul produselor ca avantaje in natura catre payroll si taxarea acestora conform legislatiei in vigoare.
- Acordarea de puncte McSmile cu valori diferite in functie de realizarile angajatilor.
- Gestionarea si actualizarea stocului de produse disponibile de la furnizori in functie de comenzile din restaurante.
- Realizarea de comenzi intr-un sistem integrat, conform numarului de puncte McSmile disponibile pentru fiecare angajat.
- Raportari diverse, in functie de aria de interes a utilizatorilor.
Astfel, modulul MyStaff Rewards utilizat de McDonald’s in gestionarea programului McSmile si integrarea acestuia in solutia software de payroll are cateva avantaje imediate precum reducerea birocratiei, a costurilor si a riscurilor legale, viteza in administrare, gestionare eficienta si transfer la payroll.
Consulta si prezentarea programului McSmile in format vizual.
Tu cum iti recompensezi angajatii? Obtine mai multe informatii despre modulul Rewards.
Te-ar mai putea interesa si:
Beneficii flexibile, noul trend in motivarea angajatilor
Smartree obtine competenta Microsoft Gold Application Development
Cum afecteaza concediul medical contractul individual de munca