Smartree intelege provocarea pe care o presupune un program de recompense, care trebuie sa motiveze si sa determine angajatii sa fie mai implicati, dar in acelasi timp sa usureze munca departamentului de HR prin elemente masurabile. De aceea am creat modulul Rewards, functionalitate integrata in MyStaff, software de management HR.
Rewards ajuta companiile sa atinga acel echilibru delicat intre recompensarea loialitatii si performantei angajatilor si monitorizarea tuturor costurilor implicate si a rezultatelor.
Aflat in relatie directa cu modulele Personnel si Employee Self Service, modulul Rewards contine o parte administrativa de gestionare a recompenselor si a comenzilor de produse (oferite drept recompense) de catre manager/HR si o parte de vizualizare a beneficiilor, destinata angajatilor.
Rewards este conectat cu modulul Payroll, pentru transmiterea valorii recompenselor ca avantaje in natura si cu modulul Reporting, pentru generarea de rapoarte complexe.
Beneficiile utilizarii MyStaff Rewards
Solutia software MyStaff Rewards ajuta specialistii HR si managerii departamentelor in care este implementat sa creeze o abordare flexibila si transparenta a sistemului de Talent Management in general, cu accent pe partea de recompense.
Alaturi de flexibilitate si motivare pentru angajati, oferirea de recompense implica beneficii indirecte pentru companie.
Utilizeaza MyStaff Rewards ca sistem software pentru gestionarea recompenselor si beneficiezi de:
- Planificare strategica: Monitorizarea exacta a recompenselor oferite conduce la un control mai strict al bugetului de salarii si implicit indeplinirea obiectivelor financiare.
- Optimizare: Datele puse la dispozitie prin modulul Rewards imbunatatesc viziunea de ansamblu asupra recompenselor angajatilor.
- Eficienta: noii angajati se pot alatura imediat sistemului, iar modulul Rewards poate fi folosit ca instrument pentru gestionarea unor premii la concursurile interne.
Functionalitati si avantaje MyStaff Rewards
Modulul Rewards, instrument util atat managerilor si profesionistilor HR, cat si angajatilor, este structurat pe doua zone:
1. Zona dedicata managerilor
Managerul unui departament sau coordonatorul departamentului de resurse umane are controlul atat al punctelor alocate angajatilor, cat si a listei de produse/recompense care pot fi achizitionate cu ajutorul punctelor.
Se pot aloca bugete de puncte per departament / persoana pe diverse perioade. Tipurile de puncte se stabilesc in stadiul de implementare a modulului Rewards.
Listele de recompense (produse sau servicii) se pot importa prin draft-uri (.xls) sau manual, dupa preferinte. Totodata, stocul de recompense se actualizeaza usor si intr-un mod flexibil, in functie de preferinte: manual sau prin import.
In conditiile in care lucrezi cu anumiti furnizori si vrei ca acestia sa gestioneze tipurile de produse/servicii oferite si stocul lor in modulul Rewards, se poate acorda acces pe zonele de interes.
Managerul acorda punctele cu ajutorul MyStaff Rewards si, totodata, comanda, receptioneaza si preda catre angajat recompensele.
Acordarea punctelor catre angajati se realizeaza intuitiv si exista si posibilitatea acordarii de recompense unui angajat din alt departament.
Selectarea bugetelor de puncte, a datei de la care se acorda, alegerea motivului alocarii dintr-un catalog deja definit, dar personalizabil in functie de business si stabilirea valorii si a cantitatii sunt intuitive si se realizeaza in cateva minute.
In functie de punctele alocate angajatului, sistemul propune doar acele produse care sunt eligibile.
Receptia produselor este gestionata in modulul MyStaff Rewards si permite completarea unor elemente precum: cantitate, data factura, data receptie, informatii suplimentare.
2. Zona dedicata angajatului
In modulul de Employee Self Service, angajatul isi vizualizeaza numarul total de puncte si pe cele disponibile alaturi de toate comenzile efectuate. Din acelasi modul salariatul poate face comenzi noi pe baza punctelor disponibile.
Integrare cu modulul Payroll
Valoarea produselor primite de angajati este transferata catre payroll sub forma de avantaje in natura si taxata conform legislatiei in vigoare.
Rapoarte pe baza MyStaff Rewards
Integrarea cu modulul MyStaff Reporting permite realizarea unei serii de rapoarte utile, precum centralizarea comenzilor, istoricul de puncte acordate per angajat, soldul de produse etc.
AVANTAJE
Vrei sa afli cum modulul MyStaff Rewards iti poate imbunatati activitatea companiei si a sistemului de recompense? Obtine o intalnire pentru mai multe detalii, contacteaza-ne!
Consulta si McSmile, sistem de recompensare a angajatilor. Studiu de caz