Smartree, una dintre cele mai importante companii de pe piata de externalizare a proceselor de HR, a inregistrat o cifra de afaceri de 2,6 milioane de euro in primul trimestru al anului, in crestere cu aproape 35% comparativ cu aceeasi perioada din 2015, in contextul cererii tot mai mari de solutii pentru optimizarea proceselor interne din partea companiilor locale.
Cele mai multe solicitari inregistrate de Smartree din partea clientilor au fost pentru modulul MyStaff Time, o solutie software care eficientizeaza procesele de pontaj, si modulul MyStaff Expenses, care ajuta la automatizarea gestiunii deconturilor.
”Din ce in ce mai multe companii aleg sa isi externalizeze serviciile si procesele de lucru care necesita mult timp si resurse dedicate, cel mai cautat segment in acest sens fiind cel de salarizare”, subliniaza Adrian Stanciu, CEO Smartree.
De asemenea, pe fondul incercarilor tot mai intense in directia atragerii si retinerii talentelor, a crescut si cererea de solutii care cresc rata de retentie a angajatilor, cum sunt modulele My Staff Exit Interview si My StaffFlexible Benefits.
”Companiile s-au convins ca una dintre cele mai bune metode preventive de retentie a angajatilor este organizarea constanta a interviurilor de exit, in cazul celor care decid sa isi paraseasca jobul. Monitorizarea acestui proces va ajuta la identificarea unor probleme care, de multe ori, nu pot fi observate la timp si care ii afecteaza in mod direct si pe angajatii ramasi in companie”, explica Adrian Stanciu.
In 2015, Smartree a inregistrat o cifra de afaceri de 9,6 milioane euro, cu 15% mai mult decat in 2014. Cresterea a fost sustinuta de atragerea de clienti noi din industrii precum pharma, servicii, productie, retail, agricultura, petrol si gaze.
Infiintata in anul 2000, Smartree proceseaza 450.000 de angajati anual si are peste 150 de clienti, in majoritate companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.
Citeste articolul original pe www.profit.ro