Ce se intampla cu facilitatile fiscale acordate in starea de urgenta

Conform ordonantei de urgenta nr. 69/2020, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 393 din 14 mai 2020, sumele reprezentand stimulente/prime acordate de catre angajator, pentru perioada starii de urgenta, angajatilor ca urmare a desfasurarii de activitati care presupun contact direct cu cetatenii si sunt supuse riscului de infectare cu SARS-CoV-2, nu se cuprind in baza lunara de calcul al contributiei de asigurari sociale, contributiei de asigurari sociale de sanatate, respectiv al contributiei asiguratorie pentru munca.

Angajatii beneficiari ai sumelor mentionate anterior, precum si activitatile desfasurate de catre acestea care presupun contact direct cu cetatenii se stabilesc prin decizia angajatorului la care isi desfasoara activitatea, care constituie document justificativ.

Facilitatile fiscale mentionate anterior se aplica pentru sumele acordate incepand cu data de 14 mai 2020, pe perioada starii de urgenta decretate potrivit legii, platite pana la data de 30 iunie 2020 inclusiv.

Nota de confidentialitate: Completand acest formular, imi dau acordul pentru prelucrarea datelor personale, doar in scopul pentru care au fost solicitate, conform cu Politica de Confidentialitate.

Leave a Comment

Solicita o oferta!

Meniu

Newsletter

Abonati-va la newsletter-ul Smartree pentru a fi la curent cu toate noutatile din domeniul HR
Sunt de acord cu prelucrarea adresei de e-mail doar pentru asigurarea serviciului de Newsletter, conform cu Politica de Confidentialitate.

Parteneriate

About ADP (NASDAQ – ADP) Designing better ways to work through cutting-edge products, premium services and exceptional experiences that enable people to reach their full potential. HR, Talent, Benefits, Payroll and Compliance informed by data and designed for people. Learn more at www.adp.com. ADP, the ADP logo, and Always Designing for People are trademarks of ADP, LLC.

Suntem membri

aramt-member

Certificate

iso9001-2015
iso27001-2013