Alte Servicii
Ai nevoie de consultanta legislativa?
Dar de realizarea unui audit al dosarelor de personal?
Noi iti punem la dispozitie o paleta larga de servicii conexe HR.
Dar de realizarea unui audit al dosarelor de personal?
Noi iti punem la dispozitie o paleta larga de servicii conexe HR.
Pornind de la experienta noastra practica de peste 20 de ani in domeniul externalizarii serviciilor de resurse umane dar si a analizei nevoilor actuale din piata, am construit un portofoliu de servicii HR care sa vina in sprijinul tau in activitatea curenta.
Activitatile pe care ti le putem pune la dispozitie contra cost sunt:
FNUASS – Pregatirea si depunerea dosarelor necesare pentru recuperarea de la organele statului a sumelor din indemnizatii pentru concediile medicale; Servicii de asistenta in recuperarea sumelor aferente concediilor medicale;
Audit dosare personal – verificarea existentei la dosarul de personal a unei liste de documente precum: buletin/carte de identitate (copie), oferta de angajare, contractul individual de munca, extras din cazierul judiciar, fisa postului, samd;
Fisa angajatului – realizarea fisei de post pentru fiecare pozitie din companie
Rapoarte statistice:
Serviciul de completare a sectiunilor referitoare la salariati si calcul salarial din urmatoarele rapoarte de statistica ale Clientului: Serviciul nu include activitatea de depunere a acestor rapoarte la autoritatile competente.
Raspunderea Furnizorului pentru prestarea serviciilor se limiteaza la corectitudinea completarii rapoartelor exclusiv in limita informatiilor Clientului existente in platforma noastre software, MyStaff si in termenele aprobate de Furnizor in avans, obligatiile sale fiind de diligenta.
Raport statistica S1 (SERVTS) - frecventa lunara
Raport statistica LV - frecventa trimestriala;
Raport statistica S3 - frecventa anuala;
Raport statistica “Structura castigurilor (SCS)” - frecventa o data la 4 ani
Serviciul de completare a sectiunilor referitoare la salariati si calcul salarial din urmatoarele rapoarte de statistica ale Clientului: Serviciul nu include activitatea de depunere a acestor rapoarte la autoritatile competente.
Raspunderea Furnizorului pentru prestarea serviciilor se limiteaza la corectitudinea completarii rapoartelor exclusiv in limita informatiilor Clientului existente in platforma noastre software, MyStaff si in termenele aprobate de Furnizor in avans, obligatiile sale fiind de diligenta.
Raport statistica S1 (SERVTS) - frecventa lunara
Raport statistica LV - frecventa trimestriala;
Raport statistica S3 - frecventa anuala;
Raport statistica “Structura castigurilor (SCS)” - frecventa o data la 4 ani
Consultanta legislativa:
Servicii de consultanta legala incluse in pretul tarifului lunar de calcul salarial, si anume servicii de consultanta pentru asigurarea respectarii prevederilor legale prin serviciile oferite de catre Smartree, precum si transmisia, in orice moment, a actualizarilor legislative sub forma de newsletter.
Servicii aditionale de consultanta legala, in completarea serviciilor de calcul salarial si administrare de personal. Prin aceste servicii oferim clientilor nostri consulta in domeniul resurselor umane, la cerere, conform nevoilor lor, acoperind urmatoarele aspecte din aria resurselor umane:
- Intocmire/revizuire Regulament Intern;
- Intocmire/revizuire Contract colectiv de munca;
- Intocmire contracte individuale de munca si clauze speciale (de confidentialitate, de exemplu;
- Consultanta legislativa privind legislatia muncii, relatiile de munca, administrarea de personal;
- Consultanta legislativa privind salarizarea, taxe si impozite nationale;
- Incetarea contractelor de munca, ca urmare a motivelor imputabile salariatului
Servicii de consultanta legala incluse in pretul tarifului lunar de calcul salarial, si anume servicii de consultanta pentru asigurarea respectarii prevederilor legale prin serviciile oferite de catre Smartree, precum si transmisia, in orice moment, a actualizarilor legislative sub forma de newsletter.
Servicii aditionale de consultanta legala, in completarea serviciilor de calcul salarial si administrare de personal. Prin aceste servicii oferim clientilor nostri consulta in domeniul resurselor umane, la cerere, conform nevoilor lor, acoperind urmatoarele aspecte din aria resurselor umane:
- Intocmire/revizuire Regulament Intern;
- Intocmire/revizuire Contract colectiv de munca;
- Intocmire contracte individuale de munca si clauze speciale (de confidentialitate, de exemplu;
- Consultanta legislativa privind legislatia muncii, relatiile de munca, administrarea de personal;
- Consultanta legislativa privind salarizarea, taxe si impozite nationale;
- Incetarea contractelor de munca, ca urmare a motivelor imputabile salariatului