In 18 mai a fost publicata in Monitorul Oficial Partea I nr. 410, Hotararea de Guvern nr. 394/2020.
Aceasta hotarare obligatia angajatorului de a organiza activitarea, astfel incat munca sa se desfasoare de la domiciliul angajatilor (obligatie prevazuta in Hotararea Comitetului National pentru Situatii de Urgenta nr. 24/2020).
Totodata, HG 394/2020 mentioneaza faptul ca actele emise in temeiul Hotararii Comitetului National pentru Situatii de Urgenta nr. 24/2020 răman aplicabile, in măsura in care nu contravin prevederilor HG 394/2020.
Prevederile Ordinului nr. 3577/831/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca, raman valabile pe perioada starii de alerta.
Fii la curent cu toate noutatile legislative din domeniul muncii! Descarca Smart Update Mai nr. 3 2020 si transmite-l colegilor tai!