Intr-o lume tot mai digitalizata, companiile se confrunta cu presiuni pentru a-si optimiza procesele interne si a ramane competitive, presiune care naste nevoia stabilirii de parteneriate de incredere si pe termen lung.
Compania SIG, centru de servicii al grupului SIG, a fost infiintata in Cluj-Napoca in 2016, cu focus initial concentrat pe departamentele de financiar si IT. Compania a evoluat rapid, incluzand echipe ca Order Management, HR, Design si diverse alte servicii, ceea ce a condus catre un model de Business Service Center, cu roluri complexe si putere de decizie.
Provocari in cadrul departamentului de HR
Departamentul de Resurse Umane a fost afectat de provocari, cu procese precum payroll-ul si administratia, bazate pe pontaje in Excel si folosind fluxuri de aprobare pe hartie, care duceau la consum de resurse semnificative si intarzieri. In plus, lipsa unui sistem de tracking performant sustinut de un partener strategic pentru procesele de payroll si administrare de personal a complicat monitorizarea eficienta a datelor si indicatorilor de performanta.
Colaborarea cu Smartree: Solutia pentru Transformare
Pentru a raspunde acestor provocari, si a-si imbunatati eficienta operationala, SIG a cautat solutii digitale si a identificat in Smartree un partener potrivit. Prin implementarea solutiei Smartree, compania a reusit sa automatizeze procesele de payroll si administratie, eliminand necesitatea semnaturilor fizice si reducand dependenta de pontaje manuale in Excel. Mai mult, departamentul de HR a beneficiat de suportul Smartree prin intermediul Account managementului dedicat, cu expertiza privind aspectele legislative si procedurile de calcul. Acest lucru a condus la o crestere semnificativa a eficientei operationale si a calitatii serviciilor.
“Colaborarea cu Smartree a venit pentru noi la momentul potrivit. Eram deja peste 120 de angajati in 2018 si aveam nevoie sa transformam procesele de payroll si admin; aveam nevoie sa devenim mai eficienti, sa avem acuratete a datelor in sisteme si sa avem incredere ca prevederile si modificarile legale sunt implementate ca la carte. Implementarea platformei Smartree a contribuit semnificativ la optimizarea operatiunilor interne si ne-a oferit un cadru de raportare mult mai performant, care ne ajuta in fiecare zi sa luam decizii informate, bazate pe date, pentru compania noastra”, spune Anca Ionescu, Head of People and Culture in cadrul SIG Combibloc.
Parteneriatul cu Smartree a demonstrat valoarea unui account management dedicat si a unui suport continuu pentru angajati. Echipa Smartree a colaborat indeaproape cu echipa de HR din cadrul SIG pentru a intelege nevoile specifice si a identifica solutii personalizate.
Acest parteneriat a dus la rezultate concrete: eficienta si corectitudine in procesarea salariilor si satisfactie crescuta a angajatilor. Smartree s-a dovedit mai mult decat un furnizor de servicii, ci un partener strategic dedicat succesului clientului in domeniul resurselor umane.
Impactul implementarii Smartree
“Implementarea solutiei Smartree la compania SIG a reprezentat o etapa esentiala catre digitalizarea si optimizarea proceselor de resurse umane. Ne bucuram sa fim partenerii lor in aceasta transformare si ne angajam sa continuam sa le oferim solutii inovatoare si suport de calitate pentru a-si atinge obiectivele”, spune Alexandra Peligrad, CEO al Grupului Smartree.
Astfel, aceasta colaborare a demonstrat importanta adoptarii tehnologiei moderne si a parteneriatelor strategice in cadrul transformarii digitale a companiilor.